برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
سریال  Rabbit Hole | لانه جاسوسی

سریال Rabbit Hole | لانه جاسوسی (2023–)

فصل 1 اضافه شد.
مدت زمان: 88 دقیقه کشور: رده سنی: روز پخش: دوشنبه شبکه: Paramount+ وضعیت: اتمام پخش

جان ویر، یک عامل جاسوسی خصوصی، بر سر حفظ دموکراسی در جهانی که دائماً در تضاد است، می جنگد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

جان ویر دنیای فریب و فریب را هم به عنوان یک قربانی و هم به عنوان استاد هدایت می کند، اما پس از آن که به نظر می رسد یک روز موفق دیگر در کار باشد، دنیای او تکه تکه می شود.
ویر که با خودکشی دوستش والنس تحریک می‌شود و برای قتل ادوارد همم قاب می‌شود، دیوانه‌وار سعی می‌کند آنچه را که روز قبل اشتباه رخ داده است، جمع کند. هیلی مرموز بیشتر در ویر مکیده می شود
تاریخ آسیب زا ویر همراه با منشأ دوستی او با والنس و حرفه آنها در جاسوسی شرکتی آشکار می شود. رابطه ضعیف ویر و هیلی شروع به آب شدن می کند.
ویر که با اطلاعات دزدیده شده از آردا مسلح شده است، در حالت Go-mode است تا حقیقت مرگ والنس را فاش کند و از هیلی برای سوء استفاده از یکی از اعضای شبکه کراولی کمک بگیرد. ادوارد هوم ممکن است بالاخره آماده همکاری و کمک به یافتن کراولی باشد.
هوم شروع به کشف چگونگی پیوند اینتاورس با طرح اصلی کراولی می کند، زیرا نیروهای کراولی شروع به بسته شدن می کنند. هیلی بیهوده تلاش می کند تا ویر را وادار به اعتماد به او کند. مامور مدی از همسر سابق ویر، لیو، برای احتمال احتمالی تحقیق می کند
رابطه ویر با بن طعمه پارانویا و بی اعتمادی ویر می شود. ویر و تیمش نقشه ای می کشند تا در نهایت با انجام یک سرقت در مرکز امنیتی حداکثر به کراولی برسند. یک کارآموز مضطرب الیزا را برای استخدام استخدام می کند
ویر و تیمش در تنگنای ناامیدکننده ای هستند. پارانویای ویر در مورد بن و اضطراب در مورد کراولی شروع به بهبود او می کند زیرا او سعی می کند در یک سوراخ خرگوش از احتمالات ناپدید نشود.
ویر مجبور می‌شود تا آخرین تک خال خود را بازی کند، زمانی که روانی شرور کراولی برای جلب حمایت قانون داده‌های مشترک و ربودن دموکراسی موفق می‌شود. ضد کراولی هم لیو و هم بن را در معرض خطر مرگبار قرار می دهد.
  • نقد و بررسی:

    سریال Rabbit Hole | لانه جاسوسی

    این یک کپر است که با معاملات هیجان‌ها، ریختن و کاماهای معکوس، کاملاً نمی‌داند چه می‌خواهد باشد. وقتی اجساد از یک طاقچه بلند در یک سس کچاپ فرو می ریزند، اولین بار جدی است. بار دوم خنده دار است

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Glenn Ficarra, John Requa

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.