برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
سریال  Yellowjackets | ژاکت زردها

سریال Yellowjackets | ژاکت زردها (2021–)

فصل 2 قسمت 9
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی: روز پخش: جمعه شبکه: Showtime وضعیت: در حال پخش

یک تیم فوتبال دختر دبیرستانی با استعداد وحشی تبدیل به بازماندگان (غیر) خوش شانس یک سقوط هواپیما در عمق بیابان کانادا می شود.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دو ماه پس از زمستان، بازماندگان با کاهش جیره، روحیه پایین و آخرین تلاش فاجعه‌بار خود برای منجمد کردن یک هم تیمی از بازی کنار می‌آیند.
جلیقه زردها به سختی تابستان را در جنگل پشت سر گذاشتند، اما با فرا رسیدن زمستان، گرسنگی و ناامیدی آنها به روان پریشی تبدیل می شود. بیست و پنج سال بعد، بازماندگان می پرسند که آیا تاریکی؟
دختران یک خماری غیرعادی را تجربه می کنند. Shauna هیجان اجاره اتومبیل همتا به همتا را می آموزد. تای منعکس می کند. مه آلود به دریاهای آزاد برخورد می کند. ژاکت زردها دوش بچه می اندازند.
رفتن به جاده با مقداری موسیقی.
مه آلود یک جهش ایمانی ایجاد می کند. ناتالی و لوتی بازی می کنند. شانا به طور غیرمنتظره ای خود را رندی می یابد. تای به دنبال توصیه فیلم است.
جلیقه زردها نکات برجسته و آسیب های کلاس سلامت را دوباره مرور می کنند. تای و وان به یکدیگر کمک می کنند تا با مهربانی به عقب بروند. میستی و ناتالی جزئیات دقیق معنویت جمعی را کشف می کنند. Shauna یک مسابقه پاپ در مورد او دریافت می کند
گاهی اوقات بهترین درمان این است که ضربات را به 11 برسانید. کاوش شماره‌های نمایشی پرندگان ساعت 11، دوئت‌های گل و یک ضبط زنده کلاسیک. در بیابان، مربی اسکات تاثیر کارل ویرانگر را برای یک
کالی با شعله ای قدیمی روبرو می شود. وان ثابت می کند که دروازه بان ها هرگز نمی گویند "بمیر". بزرگسالان عمداً در کلبه مشترک جمع می شوند.
تیمی متشکل از بازیکنان فوتبال دختر دبیرستانی با استعداد وحشیانه از یک سانحه هوایی در اعماق بیابان دورافتاده شمال جان سالم به در می‌برند.
10. [ بزودی ]
  • نقد و بررسی:

    سریال Yellowjackets | ژاکت زردها

    Yellowjackets با این فصل دوم مبتکرانه دیوانه‌وارانه، پر از تحولات هیجان‌انگیز، به همان سکانس عنوانش منحصربفرد و عجیب است.

  • جوایز: نامزد 7 جایزه Primetime Emmy. 17 برنده و 68 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ashley Lyle, Bart Nickerson

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.