برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
سریال  Beef | مشاجره

سریال Beef | مشاجره (2023–)

فصل 1 اضافه شد.
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی: شبکه: Netflix وضعیت: اتمام پخش

دو نفر اجازه می‌دهند که یک حادثه خشم جاده‌ای در ذهنشان رخنه کند و به آرامی تمام فکر و عملشان را درگیر کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

1. پرندگان آواز نمی خوانند، آنها از درد جیغ می کشند
درگیری با یک راننده متخاصم دنی را عصبانی می کند و منجر به تعقیب و گریز شدید در سراسر شهر می شود. مهمان غیرمنتظره امی تاثیری ماندگار بر جای می گذارد.
امی خشمگین هدف جدیدی پیدا می کند که شکاف هایی در ازدواج به ظاهر کامل او شروع به نشان دادن می کند. دنی به دنبال شروعی تازه برای کسب و کار خانوادگی شکست خورده خود است.
دنی یک کاتارسیس را در حضور یک شعله قدیمی تجربه می کند. رابطه امی با جورج دچار شکست دیگری می شود. یک طرح گربه‌ماهی بیش از حد پیش می‌رود.
امی در حالی که آینده‌اش در خطر است، برای کار به لاس‌وگاس می‌رود، در حالی که یک پل شکست خورده و یک دنی خشمگین دنبال کارهای وحشیانه خودشان هستند.
جورج دوست جدیدی پیدا می کند. دنی طرح خطرناکی را پیشنهاد می کند. امی با یک قرار ملاقات موافقت می کند. نائومی از روی حس عمل می کند.
نظرات تند فومی و مداخله نائومی امی و جورج را در خطر انداخت. در حالی که آیزاک تلاش می کند تا از مشکلات خلاص شود، دنی یک پیشنهاد غیرمنتظره دریافت می کند.
امی و دنی هر دو تغییرات مثبتی را در زندگی خود تجربه می کنند، اما رازهای طولانی و چالش های عاطفی آنها را مجبور می کند تا با حقایق سخت روبرو شوند.
خاطرات دردناک امی را وادار می کند تا با مسائل خانوادگی و مشکلات زناشویی خود روبرو شود. دنی یک دروغ مفصل می زند که او را به مسیری خطرناک هدایت می کند.
با بروز بحران‌های جدید، دنی از ترس به وحشت می‌رود. امی که مایل به انجام هر کاری برای ایمن نگه داشتن ژوئن است، یک طرح خطرناک طراحی می کند.
عواقب اعمال آنها دنی و امی را در موقعیتی سورئال قرار می دهد که درک آنها را از واقعیت آزمایش می کند.
  • نقد و بررسی:

    سریال Beef | مشاجره

    در ابتدا، به نظر می رسد این فرض ساده و در عین حال سرگرم کننده برای یک ویژگی 90 دقیقه ای بهتر از یک سریال 10 قسمتی نتفلیکس است. اما به زودی مشخص می شود که لی در حال انجام کارهایی بیش از یک بیت لایو اکشن Looney Tunes است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lee Sung Jin

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.