برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
سریال  Rana Naidu | رانا نایدو

سریال Rana Naidu | رانا نایدو (2023–)

فصل 1 منتشر شد.
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی: شبکه: Netflix وضعیت: در انتظار فصل بعدی

در دنیای پیچیده سلبریتی ها، رانا نایدو حلال مشکل است. وقتی پدرش از زندان آزاد می شود، رعنا با اسرار خانوادگی و درگیری شخصی دست و پنجه نرم می کند و متوجه می شود که تنها مشکلی که نمی تواند حل کند سلام است...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

1. او برگشته است
رانا نایدو در حالی که رسوایی‌ها را برای بازیکنان کریکت و ستاره‌ها به خاک می‌سپارد، با آزادی ناگهانی پدرش از زندان مبارزه می‌کند. یک برخورد غیر قانونی ناینا را عصبانی می کند.
ناگا سعی می کند با خانواده اش پیوند برقرار کند. رعنا به آخرین مشکل پرنس رسیدگی می کند. یک دوستی آزمایشی بین نیتیا و همسایه اش ریحان شکل می گیرد.
3. آیا کسی فوت کرده است؟
یک تصادف رانندگی، OB و وضعیت او را در موقعیتی آسیب پذیر قرار می دهد. یک ملاقات غیرمنتظره ناگا را به حقیقت وحشتناکی در مورد پسرش هدایت می کند.
4. رابطه پدر پسر
ناگا با نقشه ای از خود به دنبال اعتراف کردن از شاهزاده است. معامله رعنا با مادر ریحان با شکستی ویرانگر روبرو می شود.
5. کیتن کیدنی، کیتنا گو
رعنا که توسط یک پلیس سرسخت دنبال می شود، اوضاع را به دست خود می گیرد. یافا زمانی که یک مهمانی در آپارتمانش از کنترل خارج می شود به تاریکی کشیده می شود.
شاهزاده که گذشته خود را برای یک فیلم پرفروش استخراج می کند، مجبور می شود یک شب دلخراش را به یاد بیاورد. رعنا در جستجوی یک شخصیت بدنام به حیدرآباد باز می گردد.
خاطرات خواهر مرحومشان در روز تولدش، برادران را دور هم جمع می کند. یک نیتیا سرکش به دنبال ریحان در خانه کودکی اش می گردد.
پس از درخواست از پرینس برای همراهی آنی در مراسم اهدای جوایز پر زرق و برق، نقشه‌های خوب رانا به سمتی تیره می‌رود که سوریا سرانجام با ناگا روبرو می‌شود.
تج و رعنا با تلاش برای دور نگه داشتن یافا از دردسر شروع به درگیری می کنند. محصور در یک اتاق هتل، سوء ظن ناینا به نقطه جوش می رسد.
با انتشار خبر حضور سوریا در بمبئی، رانا برای کمک به فرار او تحت فشار قرار می گیرد. گلوله ها در یک رویارویی خونین پرواز می کنند که در طی آن هیچ کس در امان نیست.
  • نقد و بررسی:

    سریال Rana Naidu | رانا نایدو

    اگر رانا نایدو واقعاً در یک چیز موفق باشد، این است که بهترین‌ها را از رانا داگوباتی و ونکاتش استخراج می‌کند به شکلی که قبلاً شاهد آن نبوده‌اید.

  • زبان: هندی، تلوگو
  • نویسنده: Karan Anshuman

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.