برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
سریال  Fatal Attraction | جاذبه مهلک

سریال Fatal Attraction | جاذبه مهلک (2023–)

فصل 1 قسمت 8 [پایان فصل]
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی: شبکه: Paramount+ وضعیت: اتمام پخش

تجسم عمیق فیلم هیجانی کلاسیک دهه 80، کاوش در موضوعات جاودانه ازدواج و خیانت از دریچه نگرش مدرن نسبت به زنان قوی، اختلالات شخصیتی و کنترل اجباری.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پس از گذراندن 15 سال زندان، دانیل گالاگر به طور مشروط آزاد می شود. در گذشته، دن تولد 40 سالگی خود را جشن می گیرد و برای اولین بار با همکارش ملاقات می کند که مرگ او در نهایت منجر به زندانی شدن او می شود.
زمانی که دن متوجه می شود الکس از او چیزی بیشتر از تصوری که دارد می خواهد، یک ارتباط شدیداً پرشور بد می شود. در حال حاضر عزیزان دن از ظهور دوباره او در زندگی خود می پیچند
نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای الکس خارج از دن و بازگویی وقایع رابطه آنها از دیدگاه او. دن دوباره با بث ارتباط برقرار می کند و امیدوار است شواهدی برای تبرئه خود پیدا کند.
بازگویی تأثیر عاطفی خیانت دن از دیدگاه همسر دن، بث. بث با خریداران بالقوه خانه ای که در حال ترک آنها هستند ملاقات می کند و سعی می کند این احساس را نادیده بگیرد که چیزی نیست.
دن تصمیم می گیرد به بث در مورد رابطه خود با الکس اعتراف کند، در حالی که اقدامات الکس علیه گالاگرها شدیدتر می شود. سرنوشت دن در حال حاضر مهر و موم شده است. الن با یک دوست جدید پیوند برقرار می کند در حالی که دن با یک دوست قدیمی آشنا می شود
6. دیلینگرها [ بدون زیرنویس ]
دنیای الکس قبل از ملاقات با دن از طریق دو نفر منعکس می شود که او قادر به پذیرش مهربانی و کمک آنها نبود. دنیای دن پس از اینکه او به خاطر کشتن الکس دستگیر می شود، در اطراف او به هم می ریزد
7. بهترین دوستان [ بدون زیرنویس ]
یک رابطه عاشقانه زندگی دن گالاگر و همسرش بث را در این تصویرسازی مجدد از فیلم 1987 تهدید می کند که ازدواج و خیانت را از دریچه نگرش مدرن نسبت به زنان قوی و شخصیت بررسی می کند.
یک رابطه عاشقانه زندگی دن گالاگر و همسرش بث را در این تصویرسازی مجدد از فیلم 1987 تهدید می کند که ازدواج و خیانت را از دریچه نگرش مدرن نسبت به زنان قوی و شخصیت بررسی می کند.
  • نقد و بررسی:

    سریال Fatal Attraction | جاذبه مهلک

    علیرغم به روز رسانی مدرن، موضوع “زن تحقیر شده” به نظر قدیمی و جنسیتی است — که زنان یا فداکار و شیرین هستند، مانند همسر دن، یا آشفته و خطرناک هستند، مانند الکس.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kevin J. Hynes, Alexandra Cunningham

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.