برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
فیلم Gasoline Rainbow 2023 | رنگین کمان بنزینی

دانلود فیلم Gasoline Rainbow 2023 | رنگین کمان بنزینی (2023)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: رده سنی:

5 نوجوان از شهر کوچک اورگان را دنبال می کند که با مدرسه در پشت سر، تصمیم می گیرند آخرین ماجراجویی را آغاز کنند: رسیدن به جایی که هرگز نبوده اند - ساحل اقیانوس آرام، 500 مایل دورتر. طرح آنها به طور کامل: \"F**k it.\"

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 2 برنده و 5 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Davey Ramsey, Bill Ross IV, Turner Ross

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.

نقد و بررسی

فیلم Gasoline Rainbow 2023 | رنگین کمان بنزینی


دو کارگردان مشهور برادران راس (دماغ خونی، جیب های خالی و رنگ معاصر) رویکرد ترکیبی پیشگام خود را با بنزین رنگین کمان به سفر جاده ای سینمایی تبدیل کردند. بدون شک صریح و در عین حال عمیقاً دوست داشتنی، این تصویری گسترده از نسل جدید است که به قول خودشان گفته می شود. پنج نوجوان اهل اورگان در حالی که دبیرستان در پشت صحنه است، آخرین ماجراجویی را آغاز می کنند. ماموریت آنها در یک ون با چراغ عقب شکسته انباشته می شوند و آنها را به مکانی می برد که هرگز نبوده اند - ساحل اقیانوس آرام، پانصد مایل دورتر. طرح، به طور کامل: "لعنت به آن." از طریق بیابان‌های بیابانی، پس‌آب‌های صنعتی، و خیابان‌های شهر، آن‌ها با افراد خارجی در حاشیه ارتباط برقرار می‌کنند و متوجه می‌شوند که زندگی‌شان توسط مسیرهایی که خودشان می‌سازند تعیین می‌شود. اینها بچه های فراموش شده ای از یک شهر فراموش شده هستند، اما آنها آزادی خود را دارند و یکدیگر را دارند و به سوی آینده ای ناشناخته در حال حرکت هستند - و مهمانی در پایان جهان. گزیده ای از جشنواره فیلم SXSW و ونیز، بنزین رنگین کمان، یک بلوغ وحشیانه و واقعی را به تصویر می کشد. با قلبی تپنده و روحیه ای سرکوب ناپذیر، این نگاه راپسودیک به غرب آمریکای امروز ما را به یاد شادی های بی انتها جامعه می اندازد.

pwa