برای اطلاع از آدرس جدید و معرفی عناوین جدید، صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید
فیلم The Dead Don’t Hurt 2023 | مرده ها صدمه نمی بینند

دانلود فیلم The Dead Don’t Hurt 2023 | مرده ها صدمه نمی بینند (2023)

مدت زمان: 129 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

The Dead Don't Hurt داستان عاشقانی است که در مرزهای غربی ایالات متحده در دهه 1860 زندگی می کنند. ویوین لو کودی (ویکی کریپس) زنی به شدت مستقل است که با مهاجر دانمارکی هولگر اولسن (ویگو مورتنسن) رابطه برقرار می کند. پس از ملاقات با اولسن در سانفرانسیسکو، او موافقت می کند که با او به خانه اش در نزدیکی شهر آرام الک فلتس، نوادا، سفر کند، جایی که آنها یک زندگی مشترک را آغاز می کنند. زمانی که اولسن تصمیم سرنوشت سازی برای جنگیدن برای اتحادیه می گیرد، شروع جنگ داخلی آنها را از هم جدا می کند. این باعث می‌شود که ویوین در مکانی که توسط شهردار فاسد رودلف شیلر (دنی هیوستون) و شریک تجاری بی‌وجدانش، دام‌دار قدرتمند آلفرد جفریس (گرت دیلاهانت) کنترل می‌شود، از خود مراقبت کند. پسر خشن و متمرد آلفرد، وستون (سالی مک‌لئود) به شدت به تعقیب ویوین می‌پردازد که مصمم است در برابر پیشرفت‌های ناخواسته‌اش مقاومت کند. وقتی اولسن از جنگ برمی گردد، او و ویوین باید با شخصی که هر کدام تبدیل شده اند، مقابله کنند و با او صلح کنند. هم یک داستان عاشقانه تراژیک و هم تصویری ظریف از تضاد بین انتقام و بخشش، مرده صدمه نمی زند، پرتره ای از زنی پرشور است که مصمم است در دنیایی نابخشودنی که توسط مردان ظالم اداره می شود، از خود دفاع کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.4 /10
70
85
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
30NAMACHI YIFY
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، دانمارکی
  • نویسنده: Viggo Mortensen

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.

نقد و بررسی

فیلم The Dead Don’t Hurt 2023 | مرده ها صدمه نمی بینند


کل بازیگران فوق‌العاده هستند، اما کریپس با بازی ظریف خود به عنوان زنی قوی که تلاش می‌کند در دنیایی بی‌رحم تحت سلطه مردان خود را حفظ کند، متمایز است. با وجود این شرایط، مورتنسن می‌تواند در میان خشونت زیبایی را بیابد.

pwa