فیلم My Penguin Friend 2024 | دوست پنگوئن من

دانلود فیلم My Penguin Friend 2024 | دوست پنگوئن من (2024)

مدت زمان: 97 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک ماجراجویی خانوادگی فراگیر، دوست پنگوئن من داستان پیروزمندانه دوستی یک پدر تنها و یک پنگوئن کوچک گمشده است که روح او را شارژ می کند و خانواده اش را با وفاداری تزلزل ناپذیر و گذر از اقیانوس شفا می دهد. ماهیگیر متواضع جوآئو (ستاره بین المللی ژان رنو) در پی یک تراژدی از دنیا رویگردان شده است. اما وقتی او متوجه می شود که پنگوئنی به تنهایی در اقیانوس غوطه ور می شود و روغن ناشی از نشت آب است، اولین غریزه او کمک کردن است. با ناراحتی همسرش (آدریانا بارازا نامزد اسکار)، او نه تنها موجود دریایی را نجات می دهد، بلکه پرنده بی پرواز را زیر بال خود می گیرد. برای اولین بار در سال‌های اخیر، ژوائو شروع به احساس شادی می‌کند، حتی اگر نتواند درک کند که چگونه یک پیوند ناگسستنی در حال شکل‌گیری است. هنگامی که پنگوئن به طور ناگهانی در وحشی عظیم اقیانوس ناپدید می شود، ژوائو معتقد است که غیرممکن است که او هرگز دوباره دوست خود را ببیند. اما هزاران مایل دورتر، پنگوئن گرفتار ماجراهای ناگوار خودش می‌شود و مصمم است از قدرت‌های منحصربه‌فرد شبیه به GPS خود برای یافتن راه بازگشت به مکانی که اکنون در نظر دارد، استفاده کند. دوست پنگوئن من بر اساس یک داستان واقعی احساسی که جهان را پرچوب کرده و در سواحل دیدنی برزیل و آرژانتین فیلمبرداری شده است، داستانی است که از جادوی اقیانوس، زیبایی طبیعت و قدرت دگرگون کننده عشق عبور می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.1 /10
70
85
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
30NAMACHI YIFY
WEB-DL زیرنویس چسبیده
PSA
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kristen Lazarian, Paulina Lagudi Ulrich

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.

نقد و بررسی

فیلم My Penguin Friend 2024 | دوست پنگوئن من


این فیلمی است که قصد دارد داستانی لطیف از دوستی، بهبود و تفاهم را که در آمریکای جنوبی رخ داده جهانی کند و به لطف جذابیت رینو فرانسوی و بارازای برزیلی به این مهم دست یافته است.