فیلم Cottontail 2023 | دم پنبه ای

دانلود فیلم Cottontail 2023 | دم پنبه ای (2023)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پس از مرگ همسرش، کنزابورو (60 ساله) و پسرش توشی (30 ساله) نامه ای غیرمنتظره از آن سوی قبر دریافت می کنند. آکیکو، همسر و مادرشان، از آنها می خواهد خاکسترش را در مکانی که در کودکی بیشتر دوست داشت - دریاچه ویندرمر در انگلستان، پراکنده کنند. پدر و پسر که از این درخواست غیرمنتظره غافلگیر شده اند، ابتدا بر سر مراحل بعدی خود با هم اختلاف دارند. این دو مرد، به همراه همسر توشی، ساتسوکی و دختر کوچکش، امی، سرانجام با هم از توکیو به انگلستان می روند تا آخرین آرزوی آکیکو را برآورده کنند. اما کنزابورو همچنان خود را در خاطرات آکیکو گم می کند زیرا رابطه او با توشی به طور فزاینده ای پر از تنش می شود. کنزابورو با آگاهی کمی از جایی که می‌رود و به سختی انگلیسی می‌داند، خانواده‌اش را در لندن رها می‌کند و به تنهایی با خاکستر آکیکو به منطقه دریاچه می‌رود. همانطور که او تلاش خود را آغاز می کند، خاطرات او از آکیکو دردناک تر می شود. کنزابوروی گمشده و خسته به آستان کشاورزی به نام جان و دخترش مری برخورد می کند. با کمک آنها، کنزابورو در نهایت می تواند یک بار دیگر مسیر خود را به سمت دریاچه ویندمر تعیین کند. اما سفر واقعی او به سمت بخشش و آشتی سخت ترین از همه ثابت خواهد شد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی، ژاپنی
  • نویسنده: Patrick Dickinson

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.

نقد و بررسی

فیلم Cottontail 2023 | دم پنبه ای


COTTONTAIL داستانی تلخ از یک بیوه ژاپنی است که خاکستر همسرش را در سفر آخر به انگلستان می برد. بیشتر، اما نه به طور کامل، به زبان ژاپنی با زیرنویس، درباره عشق و پشیمانی و تلاش برای تجدید پیوندهای خانوادگی است.