فیلم The Beast 2023 | هیولا

دانلود فیلم The Beast 2023 | هیولا (2023)

مدت زمان: 146 دقیقه کشور: ، رده سنی:

سال 2044 است: هوش مصنوعی تمام جنبه های یک جامعه رواقی را کنترل می کند زیرا انسان ها به طور معمول احساسات خود را "پاک می کنند". گابریل (لئا سیدوکس) با امید به از بین بردن درد ناشی از عاشقانه های زندگی گذشته خود، به طور مداوم عاشق تجسم های مختلف لوئیس (جورج مک کی) می شود. لویی که ابتدا در پاریس دوران بل اپوک اتفاق می افتد، مردی بریتانیایی است که او را از یک شوهر سرد دلسرد می کند، سپس در اوایل قرن بیست و یکم در لس آنجلس، او یک آمریکایی آشفته است که تمایل دارد "قصاص" خشن را انجام دهد. آیا این روند به گابریل اجازه می دهد تا در زمان حال به طور کامل با لوئیس ارتباط برقرار کند یا این دو محکوم به تکرار سرنوشت قبلی خود هستند؟ کارگردان جسور برتراند بونلو (سن لوران، نوکچراما) موفق‌ترین فیلم خود را تا به امروز ساخته است: یک حماسه علمی تخیلی، با الهام از رمان پایان قرن هنری جیمز، مملو از ترس فزاینده و حس رازآلود. این هیولا که با اجرای سه نقشی سیدوکس مشخص می‌شود، مبارزه بشریت علیه هویت تجزیه‌کننده و وجود بی‌احساس را به طرز تلخی نشان می‌دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.7 /10
80
86
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
30NAMACHI YIFY
  • جوایز: 2 برنده و 3 نامزدی
  • زبان: فرانسوی، انگلیسی
  • نویسنده: Bertrand Bonello, Guillaume Bréaud, Benjamin Charbit

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

پخش آنلاین

پخش آنلاین عناوینی که فرمت " MKV " دارند، تنها از طریق مرورگر " EDGE " امکان پذیر است.

نرم افزار پیشنهادی برای دانلود عناوین

جهت سهولت در دانلود، توصیه ما استفاده از نرم افزار های " IDM " در ویندوز، " ADM " در اندروید و " DOCUMENTS " در آیفون است.

زیرنویس ها

زیرنویس های فارسی با برچسب " FA"، زیرنویس های انگلیسی با برچسب " EN " و عناوینی که زیرنویس چسبیده SOFT-SUB دارند با برچسب "زیرنویس چسبیده" مشخص شده اند.

بدون حذفیات و رایگان

سینماچی به جهت احترام به مخاطبانش، تمام محتوای دانلودی و آنلاین خود را بدون هر گونه حذفیات و کاملا رایگان ارائه می کند.

نقد و بررسی

فیلم The Beast 2023 | هیولا


The Beast یک داستان علمی تخیلی متقاعد کننده است که به نگرانی های مدرن در مورد هوش مصنوعی و اینکه چگونه روابط ما با هنر و یکدیگر را تغییر می دهد، می پردازد. اگر انتخابی برای حذف ترس داشتید اما به این معنی بود که عشق را نیز از دست خواهید داد، چه می کردید؟